W GV.Drive importujemy samochody z różnymi, zazwyczaj minimalnymi uszkodzeniami, zgodnie z ustaleniami z klientem. Samochody dostępne na aukcjach zazwyczaj mają uszkodzone komponenty silnika (uszkodzenia mechaniczne), przednie, boczne, górne lub tylne części nadwozia (przednia/tylna część, boczne części, górna część/dach), zawieszenie (zawieszenie), były uszkodzone w wyniku burzy (np. gradobicia), mają liczne zadrapania i wgniecenia na nadwoziu (drobne wgniecenia/zadrapania), były przedmiotem wandalizmu lub podlegają normalnemu zużyciu (normalne zużycie).
Naszym podstawowym kryterium przy wyborze samochodów do importu jest bezpieczeństwo pasażerów – przede wszystkim nienaruszalność nadwozia pojazdu. Nie importujemy samochodów, które są uważane za złom (Junk), zalane (Water/Flood), spalone (Burn) lub przewrócone (Roll Over), a także pojazdów z wadami prawnymi, które uniemożliwiają naprawę i rejestrację pojazdu w kraju (np. skradziony, zalany, nie nadający się do naprawy).
Sprawdzamy stan pojazdu za każdym razem przed jego wystawieniem na aukcję, korzystając z różnych narzędzi i raportów. Na życzenie możemy uzyskać raport z przedaukcyjnego przeglądu, który zawiera liczne i szczegółowe zdjęcia pojazdu.